Ono što jednu školu čini posebnom, nije zgrada, niti fasada, nego toplina koju djeca osjete dok borave u njoj. Ne čine je uspješnom vrhunski rezultati na takmičenjima svih nivoa, nego činjenica da će svi njeni učenici u njoj steći osnovne životne kompetencije, ojačati, te smjelo krenuti dalje.
Čvrsta ograda i kapija, zaštitar na vratima, nisu garant sigurnosti u njenom prostoru. To je povjerenje koje vlada među učenicima, nastavnicima, roditeljima i menadžmentom…
Kada bi učitelji imali vremena pisati, svaki dan biste imali jednu pričicu koja bi vam sigurno uljepšala dan. Čitali biste kako je jednoj nastavnici učenica ušla u učionicu i rekla da voli doći u školu zbog nje.
Saznali biste kako djeca nakon grudvanja sa učiteljicom piju čaj. Vidjeli biste niz slatkih poruka ispisanih nevještom dječijom rukom na učiteljskim katedrama… Iznenadili biste se kuda sve djeca „putuju“ na nekim časovima, smiju se, igraju, pjevaju…
Ne prelazite preko takvih priča kao nebitnih. Bitnije su one od svih tabelarnih prikaza uspjeha.
Naravno da su uspjesi važni, da se vrednuju. Važno je prezentovati pozitivne školske prakse, a njih je mnogo i za njihovo publikovanje nađe se vremena.
Smatramo jednako važnim podizanje svijesti o tome da su naše škole ipak sigurna i sretna mjesta.
Takva je i naša škola, OŠ „Novi Grad“.